vrijdag 12 november 2010

Gedichtje voor de WAGC'ers van Amelie

Heeej die 4 daar voor het WAGC
 
Jullie reis is de eerste keer
best spannend ..
Maar daarna gebeurt het misschien wel meer
het lijkt zo normaal dan..

Er is geen reden tot angst,
alles komt in orde.
Waarvoor ben je het bangst?
Ik help je er wel door.

Geloof in je kansen
Geloof in je talent
Ik vind je sowieso super
zoals je nu bent!
 
Ik wens jullie veel succes!
Julie gaan het goed doen!
Geloof me maar,
Ik sta zeker voor jullie klaar !
 
Het WAGC .. een hele eer
Dat gebeurt niet vaak meer!
Succes dat verdien je,
dat valt niet zomaar uit de lucht.
 
Maar ik geef het jullie cadeau,
met jullie mooie maillot.
Ik ga jullie wel wat missen,
maar dat hoort er bij!
Ik ben voor jullie ook heel blij!
 
Doe nu maar goed je best!
En staan hé! hihihi
Ik geloof in jullie,
en jullie in jezelf!!
 
succes volle x-jes
AMELIE
 
p.s. het cadeau pas open doen in FRANKRIJK hé
iedereen weet wat er in zit !!! hihi

1 opmerking: